Friday 15 January 2016

Empunya diri

Nama diberi Syamimi Nabilah a.k.a mimiebella. Aku berusia 25 Tahun. Minat aku berniaga. Aku kenal apa makna jual beli sejak aku usia 9 tahun.  Aku pernah jual kacang, keropok, ais Malaysia, lukisan animasi, rantai tangan pada waktu sekolah rendah. Apabila meningkat remaja aku beralih pada ambil upah basuh baju kwn dekat asrama, iron baju kawan sebab aku minat cari duit sendiri. Bila aku sambung belajar lepas spm dekat sebuah kolej swasta, aku jual top up dengan mi segera.Masa last sem aku jual suplement kecantikan sampai aku praktikal. Sekarang alhamdulillah berkat doa parents aku, segulung diploma perniagaan dalam genggaman aku. Istilah perniagaan bagi aku adalah berkongsi pengetahuan dan minat dengan pelanggan bukan hanya mahukan keuntungan tetapi berkongsi apa yang kita ada dengan pelanggan dan mengeratkan silaturahim sesama insan.

No comments:

harga oppo find x malaysia